Super Janne räppää Munkkisaaresta

Super Janne: Munkkisaari

Munkkisaarelainen räppäri Janne Vakkilainen aka Super Janne julkaisi reilu viikko sitten cd-albuminsa Munkkisaari. Kaupunginosamme villistä menosta ammentavalla kesäisellä albumilla on tusinan verran kappaleita, joissa tyylinä vaikuttanee niin rap, hiphop kuin soulkin (musiikkituntemukseni on tosin sen verran heikkoa, että voi mennä pieleenkin).

Super Jannelta on aikaisemmin ilmestynyt Hyvät munkit volume 1 -albumi ja Henkselit-vinyylilevy, joissa niissäkin artistin munkkisaarelaisuus tuli selvästi esiin.

Viikon verran levyä pyöriteltyäni en osaa siitä sen syvällisempää sanoa kuin, että kyllä tätä mielellään kuuntelee useammankin kerran. Rahamies jää soimaan päähän ja katse hakee ympäristöstä Dustin Hoffmanin näköistä naista.

Levy lienee saatavilla hyvinvarustelluista musiikkikaupoista. Vaihtoehtoisesti voi tietysti kysäistä sitä suoraan Super Jannelta, jos sattuu näkemään hänet Munkkisaaren kaduilla. Ja luulisi tämän tässä kesän aikana radiostakin kuuluvan.

Kaikki muuttuu -biisi löytyy myös Youtubesta.

Artikkelin kuvassa on Munkkisaari-levy kukkien vieressä Luostaripuiston kallioilla.