Munkkisaarelaista musiikkia

Superjannen henkselit

Munkkisaarelaisen Super Jannelta ilmestyi aiemmin tänä vuonna komeasti viinylillä julkaistu Henkselit-levy. Yksi kappale annettiin heti tuoreeltaan elokuussa näiden sivujen toimittajalle. Vinyylisoittimen puuttumisen vuoksi ehti kuitenkin kulua hieman aikaa, ennen kuin sain levyn kuunneltua.

Levyllä on kolme kappaletta: Henkselit, Maisteri ja Keepmewarm – Henkselit kolmena ja Maisteri kahtena eri versiona. Tyyli on karibialaisvaikutteista, reggahtavaa hiphoppia. Super Jannen musiikki on naivistisen elämäniloista ja sopii humoristisella mielenlaadulla kuunneltavaksi.

Levyn julkaiseen Upleftbass Recordsin sivuilla kerrotaan, että levystä on tulossa myös CD-versio. Vuodenvaihteessa on odotettavissa myös Munkkisaaren keisari Lp-levy ja myöhemmin keväällä julkaisuun on tulossa All Nutz – Monk Island Instrumentals. Munkkisaari-teema näyttäisi siis toistuvan levystä toiseen. Henkselit-levyssä se näkyy levykannen takapuolella komeilevassa Munkkisaari Munkholmen -katukyltissä.