Asukasyhdistyksen vuosikokous to 27.5.

Munkkisaari-Hernesaari-seura ry:n vuosikokous pidetään torstaina 27. toukokuuta klo 18.00 kumppanuustalo Betaniassa (Perämiehenkatu 13). Klo 18.00–18.30 käsitellään sääntömääräiset kokousasiat, ja sen jälkeen on vuorossa tietoa ja keskustelua seuraavista aiheista:

• Hernesaaren osayleiskaavan suunnittelu
  • Telakkakadun väliaikaiset ja tulevat liikennejärjestelyt
  • Munkkisaarenkadun HIV-positiivisten narkomaanien päiväkeskuksen toiminta
  • Telakkarannan suunnittelualue

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu, ja se on avoin kaikille lähiseudun asukkaille. Samalla on myös mahdollisuus liittyä seuran jäseneksi. Tervetuloa!

Yksi kommentti tai paluuviite kirjoitukseen “Asukasyhdistyksen vuosikokous to 27.5.”

1. Niko Lipsanen 2.6.2010 klo 03:10:

Uuden hallituksen nimet on päivitetty seuran sivulle.