Telakkarantaan pääsee tutustumaan pe 3.9.

Telakkaranta 8/2009

Open House Helsinki -tapahtumassa järjestetään kaupunkilaisille ja muillekin mahdollisuus päästä vierailemaan monissa sellaisissa paikoissa, jotka yleensä ovat ulkopuolisilta suljettuja. Tänä vuonna tapahtuma järjestetään 2.–4.9.

Yksi tämänvuotisista kohteista on Munkkisaaren kupeessa sijaitseva Telakkarannan alue Telakkakadun länsipuolella, Nosturin ja Munkkisaarenkadun välissä. Vanhat punatiilirakennukset ovat aikaisemmin olleet Hietahden telakan käytössä. Nyt käynnissä on suunnittelu alueen tulevasta käytöstä.

Open House Helsinki järjestää Telakkarantaan kaksi kierrosta perjantaina 3.9.2010. Kierrokset alkavat klo 15 ja 16 Telakkakadun ja Munkkisaaren kulmassa sijaitsevalta portilta. Alueen esittelee arkkitehti Kirsi Rantama Helsingin kaupunkisuunnitteluviraston Länsisatama-projektista.

Yksi kommentti tai paluuviite kirjoitukseen “Telakkarantaan pääsee tutustumaan pe 3.9.”

1. Niko Lipsanen 6.9.2010 klo 14:36:

Laitoin parikymmentä Telakkaranta-kuvaa tuolta kierrokselta omaan valokuvablogiini.