Copterline konkurssiin

Copterlinen terminaali

Helikopteriyhtiö Copterline on asetettu konkurssiin (KL 15.2.10). Yhtiö harjoitti aikaisemmin muun muassa säännöllistä helikopteriliikennettä Helsingin ja Tallinnan välillä. Toiminta sujui kuitenkin varsin takkuisesti sen jälkeen, kun yhtiön kopteri putosi Suomenlahteen elokuussa 2005.

Copterlinen Tallinnan-lentojen terminaali Helsingissä oli Hernesaaren kärjessä. Sieltä käsin yhtiö ei kuitenkaan enää viime aikoina operoinut. Sen sijaan yhtiö on operoinut lääkäri- ja pelastushelikoptereita Oulussa, Vaasassa ja Varkaudessa.

Yllä on 1.2.2010 otettu kuva Copterlinen lumen ympäröimästä terminaalista Hernesaaren kärjessä.

Keskustelu

Yksi kommentti tai paluuviite kirjoitukseen “Copterline konkurssiin”

1. Niko Lipsanen 22.4.2010 klo 18:15:

Copterlinen Viron-yksikössä suunnitellaan Helsingin ja Tallinnan välisten lentojen aloittamista uudelleen vielä tänä vuonna, mahdollisesti elo-syyskuussa (HS 22.4.10).