Romanit hätämajoitetaan Munkkisaareen

Kalasatamassa leiriään pitäviä Romanian romaneita hätämajoitetaan Diakonissalaitoksen Munkkisaaren toimipisteen tiloihin pakkasilta suojaan (HS 14.12.09). Tiloihin majoitetaan leirissä majailleet noin kymmenkunta alaikäistä lasta sekä heidän huoltajansa.

Romanit majoitetaan Munkkisaarenkatu 16:n kolmanteen kerrokseen, jossa heidän käytössään on kymmenen huonetta sekä keittiö- ja saniteettitilat. Majoitusyksikkö on väliaikainen ja sillä on oma ympärivuorokautinen henkilökuntansa.

Yksi kommentti tai paluuviite kirjoitukseen “Romanit hätämajoitetaan Munkkisaareen”

1. Niko Lipsanen 16.12.2009 klo 02:14:

Munkkisaarenkadulle on nyt majoittunut 12 romania, joista seitsemän on lapsia, kertoo HS.