Ilotulituksen SM-kisat pidettiin Hernesaaressa

Ilotulituksen SM 2009

Ilotulituksen SM-kisat järjestettiin 3.9.2009 jälleen Hernesaaressa. Tulitukset ammuttiin Hernesaaren kärjestä. Hernesaareen ei kuitenkaan voinut mennä ilotulitusta katselemaan, sillä ampumapaikan lähistö oli suljettu yleisöltä. Hyviä katselupaikkoja oli kuitenkin pitkin Helsingin kantakaupungin eteläistä rantaviivaa.

Kilpailun voitti Ilotulitus Oy esityksellään ”Tulikukkia Beatlesin tahdissa”. Voittaja pääsee perinteiseen tapaan suunnittelemaan ja toteuttamaan Helsingin kaupungin uudenvuoden ilotulituksen.

Yksi kommentti tai paluuviite kirjoitukseen “Ilotulituksen SM-kisat pidettiin Hernesaaressa”

1. niko 23.9.2009 klo 00:12:

Radio Aallon ilotulituslähetys oli kyllä aikamoinen pettymys.