Viihdekeskukset Hernesaaren Ranta ja Löyly poikineet kymmeniä valituksia melusta ja liikenteestä: hs.fi/kaupunki/a1464… #hernesaari

Yhteensä 2 kommenttia ja/tai paluuviitettä kirjoitukseen “Viihdekeskukset Hernesaaren Ranta ja Löyly poikine…”

1. 31.5.2016 klo 17:11:

Vit** kyllä sen taas huomaa millasta porukkaa Eiraranta-Hernesaari akselilla asuu, pelkkiä valittajia… ennen kuin näitä oli oli valittajoa, kaikesta valitettiin ja nyt valitetaan lisää. Onko raha ja rikkaus tehnyt ihmisestä lopullisesti tyhmän ? Vai onko valittamisesta tullut vain tapa, kun mitään muuta ei ole enää narsistisen ihmisen elämässä. Asun tässä samassa paikassa, minua ei häiritse ääni, minua ei häiritse musiikki, koska sitä ei kuulu. Kesällä on aina enemmän ääni kuin talvisin, samalla tapaa lokit huutavat yötämyöden.

HALOOOOOOO! kulman polisiit/kyylät, ottakaa pää perseestä pois ja katselkkaa miten maailma on muuttunut ajoista kun te olitte nuoria, tai käykää joskus keski-euroopassa/etelä-euroopassa, katsokaa mitä meininki on siellä. Mutta järkyttävää lukea tollasta täyttä Pas***!!!!!

Ainoa mikä on totta, ajetaan hylkeenpyytäjänkatua kovaa autolla, siihenkin on ratkaisu: soitti 112 tai että kaupunki voisi huolehtia hidasteista tielle.

Vai onko niin että ihmiset ovatkin kateellisia, kun jollakin menee hyvin ja joku toinen uskaltaa yrittää ja elävöittää hernesaarenkärjen!!??

Surullista!

2. Niko Lipsanen 31.5.2016 klo 18:30:

Kiitokset nimimerkille ”Mä” rakentavasta kommentista asiaan liittyen.

Tässä vielä linkki Ilta-Sanomien tiiviimpään uutiseen samasta aiheesta, jos Helsingin Sanomain linkki jää maksumuurin taakse: