Asukkaat toivottivat ravintoloitsijan tervetulleeksi

The Dockyard Bar & Bistro, Munkkisaari

Hernesaarenkatu 17:n ja lähitalojen entiset ja nykyiset asukkaat järjestivät yllätysjuhlat The Dockyard Bar & Bistro -ravintolassa ja toivottivat ravintoloitsija Masudin tervetulleeksi takaisin Hernesaarenkadulle. The Dockyard Bar & Bistro, aikaisemmilta nimiltään Dei Piselli ja Kebab House, oli poissa korttelista lähes pari vuotta kiinteistössä tehdyn laajan remontin takia.

Tervetuliaisjuhlissa Masudille tuotiin kukkia ja kakkuja. Mutta ennen kaikkea: paikalla oli runsain joukoin ravintolan asiakkaita: niin nykyisiä naapureita kuin niitäkin, jotka remontin alta pari vuotta sitten muuttivat muualle.