Uusi nepalilainen ravintola Fulbari on avannut ovensa Munkkisaarenkatu 6:ssa. fulbari.fi

Yhteensä 5 kommenttia ja/tai paluuviitettä kirjoitukseen “Uusi nepalilainen ravintola Fulbari on avannut ove…”

1. Niko Lipsanen 10.11.2012 klo 23:32:

Kävimme Fulbarissa tänään syömässä ja ruoka oli oikein mainiota. Alkuruokana tarjoiltu kasviskeitto etenkin ansaitsee erityismaininnan.

Munkkisaarenkatu on haastava paikka ravintolalle. Niitä on tuossa samassa liiketilassa tullut ja mennyt. Toivotaan menestystä uudelle yrittäjälle tällä kertaa!

2. Niko Lipsanen 11.11.2012 klo 09:52:

Fulbari näyttää saaneen hyvät arvostelut myös niiltä ensimmäisiltä, jotka ovat arvostelleet sen Eat.fi-sivustolla.

3. Kimmo Teikari 11.11.2012 klo 20:02:

Kokeiltu on. Kotiin haettu kalaa ja kanaa. Molemmat annokset maistuivat todella hyvälle. Annoskoko riittää isoonkin nälkään. Palvelu oli hyvää ja tee erinomaista.

4. Jaakko Oksa 21.8.2013 klo 16:42:

Hyvä lounas.

5. Ossi 3.2.2014 klo 14:41:

Kingi paikka, 5/5! Toivottavasti asiakkaita riittää!!