Liikenneasiaa ja vuosikokous tiistaina 15.3.

Betaniatalolla (Perämiehenkatu 13) puhutaan Hernesaaren liikenneasioiden tulevaisuudennäkymistä tiistaina 15.3. klo 17.30. Aiheesta alustaa liikenneinsinööri Sanna Ranki Helsingin kaupunkisuunnitteluvirasto ja paikalla on sieltä myös Hernesaaren kaava-arkkitehti Jari Huhtaniemi.

Munkkisaari-Hernesaari-seura ry:n vuosikokous pidetään samassa paikassa tilaisuuden jälkeen noin klo 18.30 alkaen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Yhdistyksen jäsenmaksun voi halutessaan suorittaa kokouksen jälkeen käteisellä. Jäsenmaksun suuruus päätetään kokouksessa (vuonna 2015 se oli 10 euroa, kannatusjäseniltä 50 euroa).

Tervetuloa! Kahvi- ja teetarjoilu.