Hiekkasiiloa täytetään Hernesaarenkadulla

Hernesaarenkatu

Helsingin kantakaupungin hiekoitushiekkoja varastoidaan maanalaisessa siilossa Munkkisaaressa. Siilot täytetään keväällä, ja juuri nyt se on taas käynnissä. Hernesaarenkadulta on osa viistopysäköintipaikoista pois käytöstä 15.–19. helmikuuta hiekkasiilon täytön ajan.

Keskustelu

Yksi kommentti tai paluuviite kirjoitukseen “Hiekkasiiloa täytetään Hernesaarenkadulla”

1. Niko Lipsanen 15.2.2016 klo 13:03:

Täyttöluukut ovat viistopysäköintipaikkojen alla Hernesaarenkatu 15 vastapäätä. Ajoramppi, jonka kautta hiekat talvisin haetaan kaduille, on Hylkeenpyytäjänkadulla Eiranrannan kupeessa.