Liity Muheiraan!

Liity nyt Munkkisaaren, Eiranrannan ja Hernesaaren asukasyhdistyksen Munkkisaari-Hernesaari-seura ry:n jäseneksi. Jäsenmaksu 2014 on henkilöjäseniltä vain 10 euroa.

Jäsenmaksut ovat seuran ainoa tulonlähde. Niillä maksetaan muun muassa näiden kotisivujen ylläpito sekä seuran juoksevat kulut. Maksamalla jäsenmaksun teet mahdolliseksi seuran vaikuttamis- ja tiedotustyön alueen asioihin liittyen.

Voit maksaa jäsenmaksun seuran pankkitilille (Nordea):

Munkkisaari-Hernesaari-Seura ry
FI68 1014 3000 1387 31

Laita maksuun viestiksi ”jäsenmaksu” ja oma nimesi, jotta tiedämme, keneltä jäsenmaksu on tullut.

Myös vanhat jäsenet, muistakaa maksaa tämän vuoden jäsenmaksu!

Taloyhtiöt ja yritykset voivat liittyä kannatusjäseniksi maksamalla 50 euron suuruisen kannatusjäsenmaksun.