Hernesaarenrantaan pysäköinti myös rannan puolelle

Hernesaarenranta

Hernesaarenrannasta poistettiin syksyllä kadunvarsipysäköinti rannan puolelta, jotta lumenkuljetus Hernesaaren kärkeen sujuisi paremmin. Nyt lumiralli lienee tältä talvelta jo ohi.

Muheira.fin toimitus kysyi rakennusvirastolta, palaako pysäköinti myös toiselle puolelle katua. Vastaus kuului:

Eiköhän, viimeistään ensi kuun puolivälissä, kun katupesu on valmis.

Yksi kommentti tai paluuviite kirjoitukseen “Hernesaarenrantaan pysäköinti myös rannan puolelle”

1. Niko Lipsanen 13.8.2014 klo 15:25:

Eipä ole poistunut pysäköintikielto meren puolelta, vaikka niin väitettiinkin. Ahkerasti siinä silti parkkeerataan. Jotkut ovat jo sakkojakin saaneet.