Asukasyhdistyksen vuosikokous tiistaina 1.4. klo 18

Kahvila Jääherne

Munkkisaari-Hernesaari-seura ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään tiistaina 1.4.2014 klo 18.00 Kahvila Jääherneessä, Hernesaaren jäähallissa (Hernematalankatu 6). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja keskustellaan alueemme asioista.

Tule paikalle kertomaan, mitkä asiat Munkkisaaressa, Hernesaaressa ja Eiranrannassa sinun mielestäsi tarvitsisivat lisää huomiota. Kahvilan antimista voi nauttia omakustanteisesti.

Kokouksessa voi liittyä seuran jäseneksi ja maksaa jäsenmaksun käteisellä (maksun suuruus päätetään kokouksessa, vuonna 2013 se oli henkilöjäseniltä 10 euroa).

Tervetuloa!

Kuvassa kahvila Jääherne, missä kokous pidetään.