Venäläismies kaahasi umpikännissä jalkakäytävillä. Matka päättyi Telakkakadulla tolppaan. iltasanomat.fi/kotimaa/art-12…

Yksi kommentti tai paluuviite kirjoitukseen “Venäläismies kaahasi umpikännissä jalkakäytävillä….”

1. Pirjetta Kesseli 14.9.2013 klo 16:09:

Telakkakadulla kaahataan joka yö, myös Hernesaaren suoralla kaahataan, niin autoilla kuin kaikenlaisilla motskareilla. Meteli häiristsee asukkaita. Kesäaikaan etenkin etelään antavat asunnot ovat kuin pätsejä, ja ikkuinoita on pakko pitää auki. Kaahareiden karjuvat moottorit valvottavat useita asukkaita.

Joiain vuosia sitten kaahailevat, suuriääniset moottoripyörät häiriköivät Kaivopuiston kulmilla Puistokadulla ja Merikadulla, kun ne saapuivat tai lähtivät ns. Mutterikahvilasta Kompassilaiturilta. Kesti pitkään, ennekuin asukkaiden sana kuului ja pahin häiriköinti loppui.

Entäpä Muheiran alueella ?