Ensi viikon poikkeusliikenne: Bulevardin kiskotyön takia 3B ja 3T ajavat 13.-19.5. Perämiehenkadulle (1A:n päättäri). hsl.fi/FI/mikaonhsl/L…

Yhteensä 2 kommenttia ja/tai paluuviitettä kirjoitukseen “Ensi viikon poikkeusliikenne: Bulevardin kiskotyön…”

1. Niko Lipsanen 12.5.2013 klo 13:37:

Myös raitiovaunut 6 ja 6T ovat poikkeusreiteillä. Kutonen kulkee Kampin kautta kasin vanhalle päättärille Salmisaareen ja 6T menee ysin reittiä Länsisatamaan. Bulevardilla korvaavana tarjontana on bussi 6X (Kamppi-Hietalahti).

2. Niko Lipsanen 12.5.2013 klo 13:38:

Fredalla kolmosia korvaavat bussit 14 ja 18, joten niiden voi odottaa ensi viikolla olevan tavallistakin täydempiä.