Asukasyhdistyksen vuosikokous ti 19.3. klo 18

Munkkisaari-Hernesaari-seura ry:n vuosikokous pidetään tiistaina 19.3.2013 klo 18.00 Betaniatalossa (Perämiehenkatu 13). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Kokouksen jälkeen keskustellaan Hernesaaren kaavoituksesta. Keskustelun alustaa Saynur Auer. Kahvitarjoilu.

Jos et ole vielä yhdistyksen jäsen, voit liittyä kokouksen jälkeen maksamalla jäsenmaksun. Jäsenmaksun suuruus päätetään kokouksessa. Tähän asti se on ollut 10 euroa vuodessa henkilöjäseniltä ja 50 euroa kannatusjäseniltä.

Tervetuloa kaikki alueen asukkaat tai muuten Hernesaaren kaavoituksesta kiinnostuneet!