Siivouspäivä tulee myös Munkkisaareen

Siivouspäivän logo

Siivouspäivänä, joka on siis ensi lauantaina 12.5., tulee sittenkin kirpputori myös Munkkisaareen. Sain juuri kuulla, että ainakin Luostaripuistoon Hernesaarenkadun ja Telakkakadun kulmaan on tulossa myyjiä. Mukaan varmasti mahtuu lisääkin.

Siivouspäivän www-sivut ovat kaatuneet suuren kävijämäärän alla. Se kertonee ainakin siitä, että päivä herättää kiinnostusta. Sivujen kaatumisen takia Luostaripuiston kirpputoripöytiä ei ole vielä saatu ilmoitettua Siivouspäivän kartalle.

Sivujen palautumista odotellessa siivouspäivän kuulumisia voi seurata Facebook-sivun kautta.

Lauantaina on siis kirppareita ympäri kaupunkia, myös Munkkisaaressa. Nyt kannattaa siivota nurkat ja tuoda rojut myyntiin, tai vaihtoehtoisesti lähteä lauantaina kaupungille kiertelemään ja tekemään löytöjä.

Jos olet pystyttämässä myyntipöytää Munkkisaareen tai jonnekin lähikulmille, niin kerro kommenteissa alla, minkälaista tavaraa myyntiin on tulossa.

Kuvassa on Siivouspäivän sivuilta napattu Siivouspäivän logo.

Yhteensä 7 kommenttia ja/tai paluuviitettä kirjoitukseen “Siivouspäivä tulee myös Munkkisaareen”

1. Minna 10.5.2012 klo 19:19:

Mitä jos haluaisi tulla tuonne Luostarinpuistoon myymään? Mistä tiedän että mahtuu ja millainen paikka on? Pitäisikö tuoda oma pöytä?

2. Niko Lipsanen 10.5.2012 klo 22:13:

Pöytiä sinne ei käsittääkseni ole kukaan järjestämässä, vaan jokaisen pitää tuoda tarvitsemansa fasiliteetit itse. Tilaa riittää, sillä voihan siinä laajentua puisto- tai jalkakäytävien varsia pitkin moneen eri suuntaan. Siitä ei tarvitse olla huolissaan.

Mainittakoon, että asukasyhdistys ei ole tässä järjestelevänä tahona, vaan välitämme vain eteenpäin tietoa siitä, että tuonne on myyjiä tulossa. Facebookissa Luostaripuiston kirppiksestä keskustellaan ainakin tässä ketjussa.

3. Niko Lipsanen 10.5.2012 klo 22:20:

Ja nyt näkyy Luostaripuiston kirppiksetkin olevan jo Siivouspäivän kartalla. Puistoon on ilmoitettu kaksikin kirppistä: ”Meritori” ja ”Munkki ja Herne”.

4. Rauno Varis 10.5.2012 klo 23:42:

Me olemme menossa Luostaripuistoon, sinne on tulossa muutamia myyjiä, joten hyvin mahtuu mukaan.
    Pöytä olisi hyvä olla, mutta voi levittää nurmikolle kankaan tai muovin, jos ei pöytää saa mukaan.

5. Rauno Varis 11.5.2012 klo 19:07:

Laitoin Munkki ja Herne Kirpputorista tapahtuman facebookiin.

Täältä voi seurata keskustelua mm säästä. Tällä hetkellä näyttäisi sateen olevan Helsingin päällä 11-12 aikaan, jos tuo pitää paikkansa, niin aloitellaan siinä tapauksessa sateen jälkeen.

6. Rauno Varis 12.5.2012 klo 10:28:

Aurinko paistaa, ja sadetutkan mukaan ei ole sadetta tulossa koko päivänä.
    Ei muuta kuin myymään ja ostamaan Munkki ja Herne Kirpputorille. Cafessa näyttäisi olevan espressoa ja vihreää teetä, sekä pientä syötävää. Minä lähden sinne ainakin nyt!

7. Rauno Varis 12.5.2012 klo 11:25:

Huom! Munkki ja Herne on muuttanut Hernesaarenkatu 15, tuulen takia suojaisempaan paikkaan.