Vuosikokous veti väkeä, siivoustalkoot vähemmän

Munkkisaari-Hernesaari-Seura ry:n vuosikokous

Munkkisaari-Hernesaari-Seuran vuosikokouksessa ja sitä seuranneessa liikennekeskustelussa oli eilen paikalla 39 osallistujaa. Paljon enempää ei Betaniatalon Monikko-huoneeseen olisi mahtunutkaan.

Alueen liikennejärjestelyiden lisäksi keskusteltiin Helsingin Diakonissalaitoksen Munkkisaaren palvelukeskuksen toiminnasta sekä Hernesaaren suunnitelmista. Hernesaaren väliaikaiskäytöstä näillä sivuilla onkin vähän aikaa sitten ollut juttua. Liikenneasioihin ja Diakonissalaitokseen palataan piakkoin.

Tänään pidetyt lähiympäristön lähiympäristön siivoustalkoot eivät olleet varsinainen yleisömenestys. Paikalle tullut kahden hengen iskupari keräsi silti kymmenen säkillistä roskia. Roskia kerättiin pääasiassa ratakuilun vieressä kulkevan pysäköinti- ja kävelytien varrelta Munkkisaarenkadulta aina Nosturin kulmalle. Myös osa vanhasta ratakuilusta tuli siivottua.

Lähiympäristön siivoustalkoot