Vuosikokous ja liikenneasiaa tiistaina 17.5.

Betania-talo

Tiistaina 17.5.2011 on alueemme asukasyhdistyksen Munkkisaari-Hernesaari-Seura ry:n vuosikokous. Kokouksen jälkeen on alustus alueen väliaikaisista ja tulevista liikennejärjestelyistä sekä mahdollisuus keskustella niin niistä kuin muistakin alueemme ajankohtaisista asioista. Kahvitarjoilu.

Tilaisuus pidetään kumppanuustalo Betanian kulmahuoneistossa (Perämiehenkatu 13). Yhdistyksen vuosikokous alkaa klo 17.30.

Diplomi-insinööri Anna Nervola Helsingin kaupunkisuunnitteluviraston liikennesuunnitteluosastolta kertoo Munkkisaaren ja Hernesaaren väliaikaisista ja tulevista liikenneratkaisuista klo 18 alkaen.

Lopuksi on mahdollista keskustella myös muista ajankohtaisista kysymyksistä, kuten Diakonissalaitoksen toimipisteen (hiv-positiivisten narkomaanien päiväkeskus ja korvaushoitopoliklinikka) vaikutuksista Munkkisaaressa sekä Hernesaaren osayleiskaavasta ja alueen väliaikaiskäyttöön liittyvistä suunnitelmista.

Tilaisuus on avoin kaikille lähiseudun asukkaille.

Voit halutessasi liittyä yhdistyksen jäseneksi kokouksen yhteydessä. Jäsenmaksun voit maksaa käteisellä kokouksen jälkeen. Maksun suuruus päätetään kokouksessa (ehdotus on 10 euroa).