Muheira.fi avattu

Munkkisaaren, Hernesaaren ja Eiranrannan kaupunginosasivut eli Muheira.fi on nyt avattu. Vanhat Kaupunginosat.netissä sijainneet artikkelit on pääasiassa siirretty uudelle sivustolle.

Uusi, helppokäyttöisempi julkaisujärjestelmä mahdollistaa nopeamman päivitystahdin kuin mikä sivuilla on aikaisemmin ollut.

Sivuston ulkoasu tulee vielä muuttumaan ja samalla myös teeman palaset käännetään suomeksi. Mutta edetään väliaikaisesti tällä, mikä nyt on käytössä.

Yksi kommentti tai paluuviite kirjoitukseen “Muheira.fi avattu”

1. Niko Lipsanen 29.9.2009 klo 23:31:

Nyt on sivujen ulkoasukin lopulta päivitetty. Pientä fiksailua on vielä tarkoitus tehdä.