Asukasyhdistykselle uusi hallitus

Munkkisaari-Hernesaari-Seura ry:lle valittiin uusi hallitus vuosikokouksessa 18.5.2009. Hallitukseen kuuluvat Arto Ertama, Saynur Imaditdin-Auer, Rita Landén, Niko Lipsanen, Antero Mäkinen, Harri Nieminen, Aapo Rauhio, Kirsti Talja ja Merja Vuolteenaho.

Yhdistyksen sääntöjen mukaisesti hallitus valitsee puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan keskuudestaan. Hallitus ei ole vielä järjestäytynyt.

Alla kuvia vuosikokouksesta 18.5.2009.

Munkkisaari-Hernesaari-Seura ry:n vuosikokous

Ensimmäisessä kuvassa on kokouksen osanottajia STX-telakan tiloissa. Toisessa kuvassa yhdistyksen puheenjohtaja Antero Mäkinen avaa kokouksen. Alimmassa kuvassa Saynur Imaditdin-Auer esittelee Hernesaaren suunnitelmia.