Työmaatietoa Raksa.infosta

Raksa.info #12

Raksa.info on uusi verkkopalvelu, joka tarjoaa tietoa helsinkiläisistä rakennustyömaista niin asukkaille kuin ammattilaisillekin. Nyt käynnissä on pilottivaihe, jossa on tässä vaiheessa mukana 18 työmaata.

Mukana on myös yksi työmaa Munkkisaaresta: kahden asuinkerrostalon rakentaminen Eiranrantaan osoitteessa Pirittanaukio 1. Sivustolla on perustiedot hankkeesta, mukaanlukien rakennuslautakunnan asiaan liittyvä pöytäkirja. Sivulla on myös mahdollista keskustella hankkeesta, ja yksi asukas on siellä jo ehtinytkin valittaa työmaan aiheuttamasta metelistä.

Raksa.info-palvelun tuottaa Forum Virium Helsinki.