Turvallisuuskysely lähetetty asukkaille

Munkkisaaren asukkaille on lähetetty postitse Munkkisaaren kaupunginosaa (sisältäen Hernesaaren) koskeva turvallisuuskysely. Lyhyellä kyselyllä selvitetään alueemme rikosturvallisuustilannetta ja sen kehittymistä keräämällä asukkailta kokemuksia ja näkemyksiä.

Kyselyn tulokset julkaistaan myöhemmin näillä sivuilla ja myös paikallislehdessä. Aiheesta järjestetään myös turvallisuusaiheinen tapahtuma.

Kyselylomake on vain yhden sivun mittainen, eikä sen täyttämiseen mene paljon aikaa. Tunsitpa siis olosi turvalliseksi tai turvattomaksi, niin täytä lomake ja palauta se palautusosoitteeseen. Postimaksukin on valmiiksi maksettu.

Yksi kommentti tai paluuviite kirjoitukseen “Turvallisuuskysely lähetetty asukkaille”

1. Ergon 5.9.2011 klo 07:52:

Vois olla taas ajankohtaista täytellä turvallisuuskyselyitä. On nimittäin diakonissalaitos saanut toiminnallaan lieveilmiönsä laajenemaan koffariin saakka.