Oranssia katutaidetta

Katutaidetta Hylkeenpyytäjänkadulla

Hylkeenpyytäjänkadulle vastapäätä Munkkisaaren lämpövoimalaa on ilmestynyt uusi oranssi katutaideteos. Teos on kiinnitetty telakkahallin seinään.

Oranssi väri piristää kummasti marraskuisen harmaata katutilaa. Mutta mistä teos on tuohon ilmestynyt? Jos joku lukijoista tietää asiasta, niin kommentteja voi jättää viestin perään. Helsingin taidemuseon sivuilla olevasta julkisten veistosten tietokannasta tuota ei ainakaan vielä löytynyt.

Alempana pari kuvaa lisää kyseisestä teoksesta.

Katutaidetta Hylkeenpyytäjänkadulla