Eiranranta rakentuu (osa 2)

Eiranranta rakentuu

Eiranrannan rakennukset kohoavat vauhdilla. Oheista kuvaa (suurenee klikkaamalla) voi verrata aiempaan kuvaan, joka on otettu samasta paikasta Hernesaarenkatu 15:n vintiltä 27.3.2006.

Ohessa Eiranrannan työmaalta tiistaina 8.8.2006 otettuja kuvia. Kuvat on kuvannut Niko Lipsanen.

Eiranrannan kohoamista tallentaa myös Sanna Veijalainen.

Pysäköintihallin sisäänkäynti Hylkeenpyytäjänkadulla

Työmaa etelästä (rannasta) nähtynä

Helsingin EiraMare ja työmaaruokala
As. Oy Helsingin EiraMare ja työmaaruokala

Alueen pohjoisreunassa kaivetaan vielä kuoppaa

Parakit Hernesaarenkadun varressa

Kuvia klikkaamalla pääsee kunkin kuvan omalle sivulle Flickr-kuvanjakopalvelussa. Siellä klikkaamalla ”All Sizes” linkkiä kuvan päällä pääsee katsomaan kuvia suurempina. Kuvat on julkaistu Creative Commons -lisenssillä, joka sallii niiden ei-kaupallisen käytön tietyin rajoituksin.