Risteilykausi alkanut

Kevään ensimmäinen risteilylaiva Hernesaaressa

Kevään ensimmäinen risteilyalus, Celebrity Cruises -varustamon Constellation, saapui tänään (torstaina 11.5.) Hernesaareen. Laiva tuli aamulla Tukholmasta ja jatkaa illalla kohti Pietaria. Turistien ensinäkymä Helsingistä ei Hernesaaren kärjessä ole ehkä kaikkein kaunein, mutta ainakin sää suosii tämänpäiväisiä vierailijoita.

Risteilykesästä odotetaan vilkasta. Hernesaareen rantautuvat suurimmat risteilijät, jotka eivät mahdu Eteläsatamaan. Tiedot saapuvista aluksista löytyvät Helsingin Sataman www-sivuilta.