Valokuvia Munkkisaaresta

Kuva: Arabella / Flickr

Flickr-valokuvapalvelussa on joitakin valokuvia Munkkisaaresta. Suurimman osan niistä on kuvannut Chris Heathcote, joka on koonnut erillisen 48 kuvan Munkkisaari-aiheisen kuvakokoelman.

Toinen kuvakokoelma on nimimerkki Arabellan kuuden kuvan setti liikennemerkkivarastosta, joka sittemmin on siirretty pois Eiranrannan rakennustyömaan tieltä. Arabella on julkaissut kuvansa Creative Commons -lisenssillä, mikä sallii kuvien rajoitetun käytön muualla. Siksi olemme voineet julkaista oheisen kuvan näillä sivuilla.

Lisää kuvia löytää, kun selaa tageilla munkkisaari, hernesaari ja eiranranta merkittyjä kuvia.